Leven in Vrijheid

4 juni 2019 Uit Door admin

In oktober start de cursus “Leven in Vrijheid”

Op zoek naar echte vrijheid in Christus

Je weet dat je een kind van God bent, dat je bent gered, dat je eens voor altijd bij Hem zult zijn… maar misschien weerhoudt iets je ervan om hier en nu al het volle leven in God te ervaren. In deze diepgaande bijbelstudie over Jesaja leren we wat de Bijbel leert over gevangenschap. We passen Gods woord toe op ons leven, om èchte vrijheid te vinden. Om nu al te worden wie je straks zult zijn – een teken van Zijn luister.

Wat houdt de cursus in?

We maken gebruik van het boek “Leven in Vrijheid” van Beth Moore. De cursus bestaat uit 10 lessen; met een introductie en de feestelijke afsluiting komt dit op 12 avonden in totaal. Bij elke les hoort een voorbereiding (ja echt, huiswerk!), die bestaat uit 5 blokken van elk 30 à 45 minuten. Dit huiswerk is de kern van de cursus; het is echt belangrijk dat je dit bijhoudt. Op de vrijdagavonden luisteren we eerst naar een inleiding op het thema door Kirsten Wassink. Daarna spreek je in je kleine groep de belangrijkste of lastigste punten uit het huiswerk door. Je blijft gedurende de hele cursus met hetzelfde kleine groepje bij elkaar. Je moedigt elkaar aan om door te zetten, je deelt wat je wilt delen en je bidt voor elkaar. Zo kun je elkaar helpen om Gods Woord toe te passen op je eigen leven. Na afloop mag je gezellig aanschuiven aan de bar, met een hapje en drankje.

Voor wie is de cursus bestemd?

Alle vrouwen die op zoek zijn naar meer vrijheid in Christus, zijn welkom op deze cursus. Het maakt niet uit of je al 60 jaar christen bent, of dat je pas recent op zoek bent gegaan naar God. Als je gelooft dat echte vrijheid bij Jezus Christus te vinden is, of je wilt Hem een serieuze kans geven, dan nodigen we je van harte uit om mee te doen! Ook als je het gewoon fijn vindt om samen met andere vrouwen de bijbel te bestuderen, ben je meer dan welkom. Je kunt ook meedoen met een vriendin, of met je kring/bijbelstudiegroep. De enige voorwaarde is dat je het huiswerk maakt.

Praktische informatie

Locatie: gebouw Het Kruispunt, Van Lennepstraat 39, ’s-Gravenzande

Data: vrijdagavond. Om 19:30 staan koffie en thee klaar; om 19:45 starten we
Najaar 2019: 4-okt, 18-okt, 1-nov, 15-nov, 29-nov, 13-dec
Voorjaar 2020: 10-jan, 24-jan, 7-feb, 21-feb, 6-mrt
Feestelijke afsluiting: 20-mrt

Kosten: de kosten bestaan uit een bijdrage voor het boek (€ 26,-) en een vrijwillige bijdrage voor de catering. De kosten voor het boek betaal je gelijk bij aanmelding; dan zorgen wij dat het boek op 4 oktober voor je klaarligt (voor de eerste avond hoef je nog geen huiswerk te doen). Voor de catering zullen we halverwege de cursus een collecte houden.
De bijdrage van € 26,- voor het boek mag je overmaken naar NL72RABO 0144 4507 71,  t.n.v. Vergadering van Gelovigen te ‘s-Gravenzande, o.v.v. Leven in Vrijheid en je naam.

Contact: voor vragen kun je contact met ons opnemen via leveninvrijheid@outlook.com

Aanmelden: klik hier om je aan te melden
Binnen enkele dagen na je aanmelding, ontvang je een bevestigingsemail.

Flyer: